Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
13 janvier 2012 5 13 /01 /janvier /2012 10:26

 

 

MANOUN DES HÂOTS-VENTS


Manoun des Hâots-Vents, ol est belle et bllonde

Et ses biâos uus gris sount graunds coume la mé

J’aimerais muus l’avei que touot l’or du Mounde

Mais ol est mariée, j’nai paé l’ dreit d’ l’aimaer.

J’y le quoeu débâochi quaund j’ m’en vas rêvaunt

À Manoun la douche, Manoun des Hâots-vents.

 

Manoun des Hâots-vents ol est triste et belle

Ch’ tait sus l’asseiraunt d'eun biâo jou d’avri ;

Eun ouésé chauntait qu’ l’amour ch’est mervèle

Et j’ laissis men quoeu à mitan s’ouovri…

O m’dit  « Men pouor Jeaun ! » et j’ la vis s’ sâovaunt

Manoun, triste et belle, Manoun des Hâots-Vents.

 

Manoun des Hâots-Vents ol est belle et fyire

Si ol a souffert qui qui peut l’ savei ?

S’ n houme est un soutouon chaqueun peut vous l’ dire.

Qui bounheu do li qu’o pourrait avei ?
Mais vos n’ verrez pyiche s’en âler d’rivaunt

Manoun la fyirté, Manoun des Hâots-Vents.

 

Manoun des Hâots-Vents, ol est belle et sage

Et n’y éra janmais sus lyi ni sus mei

D’vents d’goule dauns l’hammé ni d’ bas rapsâodages

Mais ryin n’ m’ opposera même mort de l’aimaer.

Veire j’aimerai tréjous, après coume devant

Manoun ma Manoun, Manoun des Hâots-Vents.

                          Gires Gannes  Es set vents du Cotentin OCEP Coutances 1972 

345

Manoun des Hâots Vents par Théo Capelle

Partager cet article
Repost0

commentaires

C
<br /> Blog(fermaton.over-blog.com),No-24. - THÉORÈME CHICO.  - Darwin vs Religion ?<br />
Répondre